مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:002021-08-08سياسي

یادداشت| امروز روز قلم هایست که از حق می گویند


خبرنگاران قلمهاشان را آنقدر ایستاده نگه می دارند که یک ملت برایشان سر تعظیم فرود می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، مصیب داوری عضو شورای شهر رودان و مدیرعامل انجمن سینماگران هرمزگان در یادداشتی به تمجید از قلم پر نقش خبرنگاران پرداخت.

 باید نوشت و از دل به دریا زدگان گفت و این روز خجسته را گرامی داشت؛ روزی که به احترامشان و نگاهشان باید ایستاد و دست زد به آن راه و قلمی که از حق بگوید و عدالت را در جبهه ی خودش ببیند و بر روی بی عدالتی ها خطی بکشد به اندازه یک وطن به قامت یک ایران.

امروز هفدهم مردادماه روز خبرنگارانی است که در مقابل تبعیض و رانت و فساد؛ قلمهاشان را آنقدر ایستاده نگه می دارند که یک ملت برایشان سر تعظیم فرود می آورد.

در این هیاهوی رسانه ای و خبری ای که جهان را در برگرفته بدون شک رسالت خبرنگار رسالتی است که از عشق و قلمی نشات میگیرد که جز حق نباید سرلوحه ی دیگری داشته باشد.

روز خبرنگار روز مقدسی است چون پاکی قلم یک خبرنگار میتواند یک جامعه را از بلاهای نفسانی محافظت کند؛ آن جا که ضعفی می بیند باید با شجاعت بگوید؛ آن جا که نمی داند باید تحقیق کند و آن جا که مظلومی نای فریاد زدن ندارد باید با صدای بلند فریاد او باشند چرا که خبرنگارانی و شهید محمود صارمی هایی این روز را به یادگار گذاشته اند که خونشان سند گوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| امروز روز قلم هایست که از حق می گویند

یادداشت| امروز روز قلم هایست که از حق می گویند